Reklamační podmínky
Vrácení zboží
Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod můžete vrátit bez udání důvodů během 30denní lhůty od data jeho převzetí.
Vrátit zboží můžete jedním ze 2 způsobů:
-
Vrácení na adresu skladu - výdejního místa
-
Zboží, které vracíte, můžete přinést na adresu Gorkého 609, 53002 Pardubice.
-
Spolu se zbožím přineste také prodejní doklad. My zboží zkontrolujeme a ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.
-
Vrácení poštou
- V případě navrácení zboží poštou postupujte následovně:
-
Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy.
-
Uvěďte zboží do původního stavu, pouze v takovém případě Vám můžeme vrátit plnou cenu zboží.
-
Zboží pečlivě zabalte (ideálně do původního obalu), abyste předešli jeho poškození během přepravy. Přibalte podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
-
Zboží pošlete na adresu:
BAHNIK.cz
Gorkého 609
530 02 Pardubice - Zelené Předměstí
Poškození při doručení
Pokud má zásilka viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Zásilku můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Pokud jste svou zásilku rozbalili a zjistili jste, že zboží uvnitř je poškozené, oznamte neprodleně tuto událost nejpozději do 2 pracovních dní od převzetí zásilky. Pokud tak kupující neučiní, ztrácí nárok na uplatnění reklamace přepravy a dalších poškození.
K uplatnění reklamace budete potřebovat:
- číslo vaší objednávky (nebo zásilky v případě uplatnění přímo u dopravce)
- fotodokumentaci, na níž bychom viděli celý balík (přepravní štítek, celý obal, výplňový materiál, celé zboží atp.).
- popis poškození, případně i okolností předání zásilky a zjištění poškození
Uplatnění reklamace
E-mail: info@bahnik.cz
Po-Čt: 10:00-17:00
Pá: 10:00-16:00
Reklamace
Pokud se stane, že Vámi zakoupený produkt přestane fungovat, zajistíme Vám opravu, výměnu či vrácení peněz. Podrobnější informace, jak řešit reklamaci, se dozvíte v Obchodních podmínkách.
-
Reklamace v servisu u výrobce
-
Nejrychlejším způsobem reklamace je kontaktovat přímo výrobce dané značku. Výrobek můžete servisu předat osobně nebo poslat poštou. Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku (fakturu) a popis závady.
LINDR.CZ s.r.o., obec Sadová 132, 503 15 Nechanice
SINOP CB a.s., Pod Stromovkou 205, 370 01 České Budějovice
-
Reklamace na adrese skladu - výdejní místo
Po předchozí domluvě přineste, prosím, zboží na adresu Gorkého 609, 53002 Pardubice spolu s dokladem o koupi výrobku. O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat.
-
Reklamace poštou
Zboží můžete poslat přímo na adresu Gorkého 609, 53002 Pardubice, kde rádi vaši reklamaci vyřídíme. Prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit. Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě, přibalte doklad o koupi výrobku.
Nekompletní zásilka
Omlouváme se, že vám zásilka přišla nekompletní. Prosíme, informujte nás co nejdříve o zboží, které Vám nebylo dodáno. Celou situaci prověříme a navrhneme vám řešení.